Beste leerlingen,
Vandaag schrijf ik jullie gewoon een brief, omdat ik jullie iets wil mededelen..
Ik heb gehoord dat de school bijna terug gaat beginnen en ik ben heel blij dat ik jullie terug zal zien.
Ik hoop dat de immersie-lessen gaan kunnen door gaan zoals ervoor. Want ik heb echt zin om mijn werk zoals ervoor terug te mogen beginnen. Ik mis jullie en ik mis het les geven.
Maar of dat alles zal kunnen doorgaan zoals ervoor is niet zeker.
Daarom houd ik mijn blog en wil ik jullie motiveren om meer te komen kijken.
Want ik zie minder en minder views. Dat maakt me triest.
Jullie hebben in tijdens de laatste jaren zoveel moeite gedaan om Nederlands te leren.
Laat al deze moeite niet voor niets zijn en probeer minstens 1 keer of 2 keer per week een opdracht te doen op mijn blog.
Twijfel niet als er vragen zijn of als je me gewoon iets wil zeggen, een mailtje te sturen: jufsofia456@gmail.com
Ik mis jullie en wens jullie een leuk einde van het schooljaar toe.
Groetjes,
Juf Sofia
Vandaag schrijf ik jullie gewoon een brief, omdat ik jullie iets wil mededelen..
Ik heb gehoord dat de school bijna terug gaat beginnen en ik ben heel blij dat ik jullie terug zal zien.
Ik hoop dat de immersie-lessen gaan kunnen door gaan zoals ervoor. Want ik heb echt zin om mijn werk zoals ervoor terug te mogen beginnen. Ik mis jullie en ik mis het les geven.
Maar of dat alles zal kunnen doorgaan zoals ervoor is niet zeker.
Daarom houd ik mijn blog en wil ik jullie motiveren om meer te komen kijken.
Want ik zie minder en minder views. Dat maakt me triest.
Jullie hebben in tijdens de laatste jaren zoveel moeite gedaan om Nederlands te leren.
Laat al deze moeite niet voor niets zijn en probeer minstens 1 keer of 2 keer per week een opdracht te doen op mijn blog.
Twijfel niet als er vragen zijn of als je me gewoon iets wil zeggen, een mailtje te sturen: jufsofia456@gmail.com
Ik mis jullie en wens jullie een leuk einde van het schooljaar toe.
Groetjes,
Juf Sofia
Geen opmerkingen:
Een reactie posten