dinsdag 28 april 2020

Spelletje: Waar ben ik ?



Waar ben ik? 
Stap 1: Knip 2 A4 papiertjes in 4.
Stap 2 : Schrijf op de papiertjes: tussen, op, onder, achter, voor, links rechts en in.
Stap 3: Speel met 2,  1 persoon toont de kaartjes of zegt ze en de andere zet zich op de juiste plaats.
Zo oefen ik Nederlands en amuseer ik me! 

Geen opmerkingen: